ADHD – STRATEGII DIDACTICE ȘI METODE DE LUCRU – partea a II-a

Activitati cu beneficiarii|Esti parinte / cadru didactic
|

Autor: Pîrva Dănuţ, psiholog

Cui se adresează: cadre didactice, părinţi

ADHD reprezintă o tulburare de hiperactivitate cu deficit de atenţie, caracteristicile definitorii ale acestei tulburări fiind impulsivitatea, lipsa de atenţie şi hiperactivitatea.

Copiii cu ADHD, alături de ceilalţi copii cu cerinţe educative speciale, au nevoie să fie incluşi în şcoala de masă, să facă parte din comunitate, să fie valorizaţi, să beneficieze de o educaţie flexibilă şi deschisă, astfel încât să le fie recunoscute aptitudinile asemenea copiilor cu dezvoltare tipică.

Acest material conţine metode de lucru cu aplicabilitate practică şi  se adresează atât profesorilor cât şi părinților. Aceste metode de lucru aplicabile în cazul copiilor cu ADHD au scopul de  a îmbunătăţi receptivitatea acestora cât şi gradul de asimilare a noilor informaţii şi de integrare a acestora în colectivitate.

SĂ RECUMOAŞTEM ADHD – STRATEGII DIDACTICE ŞI METODE DE LUCRU-PARTEA II

 

Contact:

Răspundem problemelor copiilor, părinţilor și cadrelor didactice, anonim și confidențial:

  • la telefon: 116 111 (fără prefix), gratuit din rețelele Telekom fix, Telekom mobil, Vodafone și Orange, de luni până vineri în intervalul 08.00 – 20.00.
  • pe email: telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro, 7 zile din 7, 24 de ore din 24.