Autor: Ochiș Mirabela Codruța, psiholog
Cui se adresează: părinților
Descriere:
Când un copil face crize de furie, plânge, se smiorcăie, ne sfidează sau ne lovește, el încearcă să ne comunice în singurul fel disponibil la vârsta sa că are nevoie să îi oferim o limită, să-l oprim cu respect și blândețe, să-l ghidăm și să-I îngrijim cu iubire. Materialul cuprinde sfaturi despre cum putem să prevenim și să gestionăm crizele de furie ale copiilor.
Contact:
Răspundem problemelor copiilor, părinţilor și cadrelor didactice, anonim și confidențial:
- la telefon: 116 111 (fără prefix), gratuit din rețelele Telekom fix, Telekom mobil, Vodafone și Orange, de luni până vineri în intervalul 08.00 – 20.00.
- pe email: telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro, 7 zile din 7, 24 de ore din 24.