Autor: prof. Daniel Constantin Mărcuș, responsabil activități extracurriculare
Cui se adresează: elevi din învățământul gimnazial
Descrierea activității:
Se delimitează terenul de joacă cu o cretă/ cărămidă sau prin așezarea unor obiecte (pietre, cărămizi, cutii). Într-o parte și în cealaltă (părți opuse) a terenului se trasează cu creta/cărămida „casa alergătorilor”. Se trage la sorți cine va fi alergător și cine va fi prinzător. Alergătorul va ocupa loc în casa alergătorilor, iar prinzătorul va fi poziționat în mijlocul terenului de joacă. La semnalul de începere dat de alergător „Cine mă poate prinde?”, acesta aleargă în viteză, cu schimbări de direcție, încercând să ajungă în cealaltă casă, din colțul opus al terenului, fără a fi prins de celălalt/ ceilalți participanți la joc(prinzător/prinzători).
Dacă alergătorul este prins, rolurile se inversează.
Resurse materiale și umane necesare:
– cretă/ cărămidă/diferite obiecte;
– copii, frați/surori, părinți, bunici.
Link-uri:
http://telefonulcopilului.ro/106615/
https://www.youtube.com/watch?v=YhGsGG4qgN8
Contact:
Răspundem problemelor copiilor, părinţilor și cadrelor didactice, anonim și confidențial:
- la telefon: 116 111 (fără prefix), gratuit din rețelele Telekom fix, Telekom mobil, Vodafone și Orange, de luni până vineri în intervalul 08.00 – 20.00.
- pe email: telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro, 7 zile din 7, 24 de ore din 24.