Autor: prof. Daniel Constantin Mărcuș, responsabil activități extracurriculare Cui se adresează: elevilor din învățământul primar
Descrierea activității:
Participanții la joc vor trage la sorți ce să fie fiecare: vulpe sau gâscă. La semnalul dat vulpea aleargă să prindă gâsca. Gâsca poate să aibă o casă unde dacă reușește să ajungă vulpea nu o poate prinde. Când vulpea a reușit să prindă gâsca, se inversează rolurile: vulpea devine gâscă, iar gâsca devine vulpe.
Resurse materiale și umane necesare:
– spațiul de joacă;
– copii, frați/surori, părinți, bunici.
Link-uri:
http://telefonulcopilului.ro/106615/
https://www.youtube.com/watch?v=7pRWxTstIXQ
https://www.youtube.com/watch?v=1Sx7x-W_obE
https://www.youtube.com/watch?v=WMzrEVnDXGE
Contact:
Răspundem problemelor copiilor, părinţilor și cadrelor didactice, anonim și confidențial:
- la telefon: 116 111 (fără prefix), gratuit din rețelele Telekom fix, Telekom mobil, Vodafone și Orange, de luni până vineri în intervalul 08.00 – 20.00.
- pe email: telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro, 7 zile din 7, 24 de ore din 24.