SĂ RECUNOAŞTEM ADHD – partea I

Activitati cu beneficiarii|Esti parinte / cadru didactic
|

Autor: Pîrva Dănuţ, psiholog

Cui se adresează: cadre didactice, părinţi

ADHD reprezintă o tulburare de hiperactivitate cu deficit de atenţie, caracteristicile definitorii ale acestei tulburări fiind impulsivitatea, lipsa de atenţie şi hiperactivitatea.

Copiii cu ADHD, alături de ceilalţi copii cu cerinţe educative speciale, au nevoie să fie incluşi în şcoala de masă, să facă parte din comunitate, să fie valorizaţi, să beneficieze de o educaţie flexibilă şi deschisă, astfel încât să le fie recunoscute aptitudinile asemenea copiilor cu dezvoltare tipică.

Acest material se adresează atât profesorilor cât și părinților  şi subliniază  necesitatea existenței unei comunicări eficiente între copil, cadru didactic şi părinte. Tema principală a acestei prezentări este centrată pe recunoaşterea şi diagnosticarea copilului cu ADHD, diagnosticarea corectă fiind primul pas spre normalizarea vieții şi integrarea acestor copii in societate.

SĂ RECUNOAŞTEM ADHD – PARTEA I

Contact:

Răspundem problemelor copiilor, părinţilor și cadrelor didactice, anonim și confidențial:

  • la telefon: 116 111 (fără prefix), gratuit din rețelele Telekom fix, Telekom mobil, Vodafone și Orange, de luni până vineri în intervalul 08.00 – 20.00.
  • pe email: telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro, 7 zile din 7, 24 de ore din 24.