Asociația Telefonul Copilului cu sediul social în București, Str. Bozieni, nr. 9, bloc 830bis, sc. 1, et. 5, ap. 24, sector 6, telefon/fax:021 413 00 11, Beneficiar al proiectului ”STAND-UP – Creșterea participării și rolului societății civile în influențarea și îmbunătățirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423, proiect finanțat prin Contractul de finanțare nr.149/21.06.2018 din Fonduri Structurale, anunţă intenția de a achiziționa servicii de editare şi tipărire necesare implementării proiectului.
Valoarea estimată a serviciilor este de 17.019,69 lei fără TVA, iar criteriul de atribuire aplicabil pentru stabilirea ofertei câştigătoare este ”preţul cel mai scăzut”. Contractul va intra în vigoare la data semnării sale şi va produce efecte până la executarea de către ambele părţi a tuturor obligaţiilor asumate. Referatul de necesitate se poate obţine prin descărcare de pe pagina de Internet a Beneficiarului.
Data limită pentru depunerea ofertelor la sediul entităţii contractante sau transmitere prin email este 12.11.2019, ora 18.00. Pentru informaţii suplimentare legate de contract, vă invităm să vă adresaţi direct entităţii contractante, persoana de contact fiind dna Iacoviţă Anamaria, telefon fix: 021 413 00 11, telefon mobil: 0771 064 757, adresă de e-mail: ana.iacovita@telefonulcopilului.ro.
Nr. înregistrare 287 / 06.11.2019
REFERAT DE NECESITATE pentru achiziţia de servicii de tipărire şi editare necesare implementării proiectului „STAND-UP – Cresterea participarii si rolului societatii civile in influentarea si imbunatatirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423
Având în vedere că:
- Asociația Telefonul Copilului este beneficiar al proiectului „STAND-UP – Creșterea participării si rolului societății civile in influențarea si îmbunătățirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423, finanțat prin Contractul de finanțare nr.149/21.06.2018 din Fonduri Structurale, prin Programul Operațional Capacitate Administrativa 2014-2020,
- Beneficiarul este obligat să implementeze în condiții optime proiectul, cu respectarea legislației naționale şi comunitare în vigoare şi cu respectarea prevederilor contractuale, inclusiv respectarea graficului activităților,
- Pentru realizarea în bune condiții a activităților prevăzute, se vor achiziționa servicii de tipărire conform descrierii de mai jos,
- Având în vedere că valoarea estimată a achiziției nu depășește pragul valoric prevăzut la art. 7 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile art. 43 din HG 395/2016 cu modificările si completările ulterioare, achiziția de servicii de tipărire si editare (Cod CPV: 9970000-4 – Servicii de editare , 79823000-9 – Servicii de tipărire şi de livrare), se va realiza direct prin publicarea unui anunț pe site-ul beneficiarului.
1. Realizarea graficii materialelor publicitare
Elementele vizuale utilizate în machetarea materialelor de informare vor fi asigurate de către prestator. Acesta va face dovada că drepturile de autor pentru imaginile în cauză îi aparţin.
2. Producţia materialelor
Specificaţii tehnice:
Nr. crt. Denumire produs Descriere produs Cant.
1 Poster Format 1 / 50 x 70 cm max 48x68cm, Suport: dc 150 g/mp, Tipar 4+0 culori, Finisări taiere la format 10
2 Mapă Format deschis A3, Format deschis A4, Suport dcm 300g/mp, Tipar 4+0 culori, Finisări formare mapa, Aplicare buzunar netipărit 150
3 Pix Corp din material plastic colorat in consistenta Culoare corp: grena, albastru, negru, Prevazut cu buton de apasare superior din otel inoxidabil sau metal nichelat, Prevazut cu clips de prindere din otel inoxidabil sau metal nichelat atasat corpului superior, Prevazut cu inel ce separa corpul inferior de corpul superior, confectionat din otel inoxidabil sau metal nichelat, Lungime corp intre 125 – 130 mm Scrierea de culoare albastra, Rezerva (mina) cu varf cu bila, Scriere continua 150
4 Bloc Notes Format A5, Coperta: carton 300 g/mp, lucios sau mat, Coperta 1 print full color; Interior: 30 file hârtie 80 g/mp, Legare cu spira metalica sau broșare 150
5 Roll-up Format 80 x 200 cm, Suport: aluminiu, Tipar 4+0 culori, Geanta transport 2
6 Studiul sociologic (calitativ si cantitativ) realizat in cadrul proiectului Format deschis A4, închis, Hartiei coperta 200g/mp dublu cretat, policromie, hartie interior 115 g/mp dublu cretat, color fata, color verso, interior 100 pagini; 250
7 Prezentari din cadrul conferintei Format A4, policromie, fata-verso, hartie de 90g/mp dublu cretat 20 pagini 200
Prestatorul va produce materialele doar după ce va primi de la beneficiar bunul de tipar, în scris. Acesta va fi furnizat la sediul beneficiarului, în baza unui tipar de probă (andruc), executat de prestator pentru fiecare categorie de produse menţionată în tabelul de mai sus, cu excepţia roll-up-ului. Pentru acestea din urmă, bunul de tipar va fi acordat în baza unei probe de culoare.
Materialele publicitare vor fi realizate cu respectarea specificaţiilor tehnice menţionate. În caz contrar, acestea nu vor fi recepţionate, iar prestatorul va reface materialele, pe cheltuială proprie.
Prestatorul va produce materialele în funcţie de planul de producţie asumat la încheierea contractului.
3. Recepţia produselor
Recepţia produselor se va realiza de către beneficiar, la sediul prestatorului, în baza unui proces-verbal.
Beneficiarul va controla produsele pentru a verifica conformitatea lor cu specificaţiile din anexa la contract. Dacă vreunul dintre produsele inspectate sau testate nu va corespunde specificaţiilor, beneficiarul va avea dreptul să îl respingă, iar prestatorul obligaţia de a înlocui produsul refuzat, cu un altul la standardele solicitate prin contract, fără a modifica preţul contractului.
Dacă sunt identificate 10 exemplare dintr-o anumită categorie de produs, care nu corespund din punct de vedere calitativ – tipar înecat, pete de cerneală, culori necorespunzătoare, margini neregulate sau asimetrice, disfucţionalitate şi alte nereguli – beneficiarul are dreptul de a refuza întreaga cantitate din categoria de produs respectivă. În acest caz, prestatorul va avea obligaţia de a înlocui întreaga cantitate refuzată, cu alta la standardele solicitate prin contract, fără a modifica preţul contractului.
Dreptul beneficiarului de a verifica şi, dacă este necesar, de a respinge anumite produse (la recepţie), nu va fi limitat sau amânat datorită faptului că produsele au fost inspectate şi testate de prestator, cu sau fără participarea unui reprezentant al beneficiarului, anterior livrării acestora la destinaţia finală.
4. Preţul estimat al achizitiei
- Codul CPV: 9970000-4 – Servicii de editare , 79823000-9 – Servicii de tipărire şi de livrare.
- Valoarea estimată este de 17.019,69 lei fără TVA.
- Beneficiar: Asociaţia Telefonul Copilului
- Modalitatea de achziție: achiziție directă, prin publicarea unui anunț pe site-ul beneficiarului.
- Achiziția este aprobată la finanțare prin bugetul Proiectului la categoria de cheltuieli directe pentru achiziţia de servicii de editare şi tipărire.
Ca urmare a celor de mai sus, s-a întocmit prezentul referat de necesitate al achiziției, într-un exemplar original, care va fi păstrat la dosarul achiziției.
Întocmit,
Expert achizitii
Avizat,
Responsabil financiar