Asociația Telefonul Copilului cu sediul social in Bucuresti, Str. Bozieni, nr. 9, bloc 830bis, sc. 1, et. 5, ap. 24, sector 6, telefon/fax:021 413 00 11 , email: catalina.surcel@telefonulcopilului.ro, Beneficiar al proiectului „STAND-UP – Cresterea participarii si rolului societatii civile in influentarea si imbunatatirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423, finanțat prin Contractul de finanțare nr.149/21.06.2018 din Fonduri Structurale, anunţă intenția de a achiziționa direct produse consumabile conform Referatului de necesitate anexat.
Valoarea estimată a achiziției este de 2.939,37 lei fără TVA.
Referatul de necesitate se poate obţine prin descărcare de pe pagina de Internet a Beneficiarului. Data limită pentru depunerea ofertelor la sediul entităţii contractante sau transmitere prin email este 20.11.2019. Pentru informaţii suplimentare legate de contract, vă invităm să vă adresaţi direct entităţii contractante, persoana de contact fiind dna Iacoviţă Anamaria, telefon mobil: 0771 064 757, adresă de e-mail: ana.iacovita@telefonulcopilului.ro.
Nr. de înregistrare: 296/12.11.2019
APROB,
Manager Proiect,
Cătălina Elena Surcel
REFERAT DE NECESITATE privind achiziţia de produse consumabile necesare implementării proiectului „STAND-UP – Cresterea participarii si rolului societatii civile in influentarea si imbunatatirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423
În cadrul Programului Operațional Capacitatea Administrativă (POCA) 2014-2020, Axa Prioritară: Administratie publica si sistem judiciar eficiente, Obiectiv specific: CP2/2017 – Cresterea capacitatii ONG-urilor si a partenerilor sociali de a formula politici publice alternative, Asociatia Telefonul Copilului derulează, în calitate de Beneficiar, proiectul „STAND-UP – Cresterea participarii si rolului societatii civile in influentarea si imbunatatirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423, finanțat prin Contractul de finanțare nr.149/21.06.2018 din Fonduri Structurale.
Pentru realizarea activitatilor proiectului este necesară achizitia următoarelor produse consumabile:
Nume produs Cantitate Unitate Pret lei fara TVA / UM Valoare lei fara TVA
Biblioraft A4 75mm PP exterior PP interio 15 buc 6,9 103,50
Perforator 1 buc 20 20,00
File de protectie A4 plastic 100 buc/set 5 set 7,64 38,20
Foarfeca 2 buc 5 10,00
Hartie colorata 5 set 12 60,00
Hartie reciclata A4 80g 500 coli/top 5 topuri/cutie 5 cutie 58,85 294,25
Marker subtire 1 buc 5 5,00
Hartie igienica minim 3 straturi 8 role/set 10 set 9 90,00
Rola prosop 2 straturi 45m 12 role/set 4 set 60 240,00
Memorie flash retractabil 64 GB 2 buc 40 80,00
Pix cu mecanism corp plastic bordo 20 buc 2,5 50,00
Agende 6 buc 20 120,00
Rigla plastic 30cm (1 buc/buc) 2 buc 0,71 1,42
Separatoare 105x240mm carton160gmp 100buc/set 5 set 6 30,00
Prelungitor mufe usb Selly 3m 2 buc 50 100,00
Prelungitor 5 prize 5m cu intrerupator alb 2 buc 30 60,00
Toner Xerox 106R02721 pt Phaser 3610 1 buc 533 533,00
Toner original HP cyan CF211A pt. Laserjet Pro 200 M251N 1 buc 340 340,00
Toner original HP negru CF210A pt. Laserjet Pro 200 M251N 1 buc 260 260,00
Toner Xerox 3215 negru 1 buc 100 100,00
HDD extern 1 buc 190 190,00
Sapun spuma aprox 2200 spalari 2 buc 29 58,00
Servetele cutie 2 straturi, 100buc 20 buc 2 40,00
Sapun lichid 10 buc 5 50,00
Baterii alcaline AA, R6, 1,5 V, set 24 baterii 1 buc 33 33,00
Baterii alcaline AAA, R3, 1,5 V, set 24 baterii 1 buc 33 33,00
Total lei fara TVA 2.939,37
Total lei cu TVA 3.497,85
Specificațiile tehnice sunt cerințe minime ale Asociației Telefonul Copilului. Nerespectarea acestora va duce la neconformitatea ofertei.
Codul CPV: 30192000-1, 42964000-1, 30192700-8, 30125100-2.
Valoarea estimată este de 2.939,37 lei fara TVA.
Beneficiar: Asociatia Telefonul Copilului
Modalitatea de achziție: achiziție directă, prin publicarea unui anunț pe site-ul proiectului.
Achiziția este aprobată la finanțare prin bugetul Proiectului la categoria de cheltuieli directe pentru achizitia de papetarie, meteriale consumabile, birotică și rechizite de birou.
Ca urmare a celor de mai sus, s-a întocmit prezentul referat de necesitate al achiziției, într-un exemplar original, care va fi păstrat la dosarul achiziției.
Întocmit,
Expert achizitii
Avizat,
Responsabil financiar