București, 16 decembrie 2014. Peste 100.000 de copii sună anual la Telefonul Copilului 116 111, iar zeci de mii de cazuri în care viața copiilor a fost pusă în pericol și-au găsit rezolvarea la doar un apel distanță. Iar telefoanele continuă să sune. Numărul psihologilor și asistenților sociali de la Telefonul Copilului nu este, însă, suficient,pentru atât de multe strigăte de ajutor, iar apelurile a zeci de mii decopii abuzați, descumpăniți și singuri rămân fără răspuns. Pentru a putea prelua din ce în ce mai multe apeluri, am lansat campania “Nu putem alege între lacrimi“, menită să ne ajute să strângem fonduri pentru a veni în ajutorul a cât mai multor copii care ne solicită. Asociaţia Telefonul Copilului are nevoie să angajeze mai mulţi specialişti – asistenţi sociali şi psihologi – pregătiţi să dea cel mai bun răspuns atât copiilor care au nevoie de ajutor urgent, aflați în diverse situaţii de abuz, cât şi celor aflaţi în pragul depresiei, speriati, tristi sau singuri.
Campania încurajează romanii să trimită un SMS în valoare de 2 Euro la 8840,pentru ca Telefonul Copilului să aibă capacitatea de a răspunde tuturorapelurilor primite, oferind astfel asistență tuturor copiilor care au nevoie de ajutor.
Specialiștii de la Telefonul Copilului sunt confruntați cu nevoia de a face o alegere de fiecare dată când răspund unui apel telefonic, existând mereu riscul ca unul dintre apelurile careramân în așteptare să vină de la un copil cu probleme mai grave față deale celui căruia i s-a răspuns. Așadar, de fiecare dată când un specialist răspunde la telefon, hazardul face o alegere neîndurătoare. Astfel, pentru fiecare copil care primește un răspuns la Telefonul Copilului, sunt 2 copii care aud tonul ocupat. Nimeni nu poate să știe cât de urgente sunt problemele copiilor rămaşi în aşteptare, nici cât timp vor rămâne la telefon, nici dacă vor mai suna vreodată. E ca și cumcineva s-ar juca AN-TAN-TE cu lacrimile lor. Iar spotul TV, regizat de Andrei Amărfoaie şi produs de MultiMediaEst, surprinde diverse situaţii de viaţă în care copiii, lipsiţi de vocea unui adult care să-i ghideze, rămân descumpăniţi www.telefonulcopilului.ro
”De 13 ani încercăm ca fiecare apel către Telefonul Copilului să primească raspuns. Pentru unii copii, însă, telefonul sună ocupat. Poate vor reveni și ne vor cere din nou ajutorul. Dar uneori nu există a doua șansă. Împreună cu echipa Geometry Global am transpus povestea Telefonului Copilului în ritmul ”an-tan-te”, un joc de cuvinte care te trimite înapoi în timp la anii și jocurile copilăriei, dar, totodată, teface să conștientizezi realitatea noastră. La Telefonul Copilului luptăm în fiecare zi ca fiecare copil să aibă șansa de a se juca fericitși azi, și mâine. În fiecare zi. Vrem să lăsăm jocurile copilăriei – cele în care un copil rămâne pe dinafară la fiecare rundă – acolo unde le este locul: în fața blocului, în curte, la școală. Fiecare copil merită și are dreptul să primească ajutor atunci când are nevoie. Cu 2 euro donați la 8840, ne puteți ajuta să ne asigurăm că bucuria copilăriei, departe de abuzuri și durere, poate fi o certitudine a fiecărui copil”, declară Cătălina Florea, Director Executiv, Asociația Telefonul Copilului.
Campania este semnată de Geometry GlobalRomania și include materiale de promovare precum spot TV, spot radio, print și materiale.
„Campania AN-TAN-TE nu este una tipică, în care clientul iți dă un subiect în lucru și tu revii cu mai multe propuneri, dintre care una se implementează. Cu fiecare discuție purtată cu echipa Asociației „Telefonul Copilului”, aflăm despre adevărurile triste ale copiilor din Romania, iar pentru fiecare dintre aceste nedreptăți am fi vrut să putemface o campanie. Ceea ce putem face astăzi este să susținem Asociația Telefonul Copilului, care se confruntă cu o problemă importantă: numarulspecialiștilor de la Telefonul Copilului nu este suficient pentru atât de multe strigăte de ajutor. Despre acest lucru vom vorbi în campania noastră: despre imposibilitatea de a alege între cerințele, rugămințile,problemele, urgențele celor mici,” a declarat Alina Buzatu, Director Strategie, Geometry Global Romania
Campania se desfășoară în perioada 16 decembrie 2014 – 28 februarie 2015,iar mesajul campaniei va fi diseminat cu ajutorul partenerilor media cărora le mulțumim pentru că s-au alăturat cauzei Telefonul Copilului: SocietateaRomână de Televiziune, Cable Direct, Dolce Sport, Societatea Română de Radiodifuziune, Blitz TV, Regia Autonomă de Transport București, AutoCobălcescu, Sales Express, Librăria Cărturești.
Contăm şi în cazul acestei campanii pe sprijinul reprezentanţilor mass media şi le mulţumim tuturor pentru asigurarea constantă a vizibilităţii numărului 116 111 în rândul copiilor şi părinţilor, ceea ce a facilitat tratarea cât mai multor cazuri de încalcare a drepturilor copilului.
Echipa Geometry Global:Mihai Fetcu (Creative Director), Ştefan Vasilachi (Head of Art), Alina Buzatu (Head of Strategy), Patricia Suliman (Senior Art Director), Ana Militaru (Copywriter), Diana Şerban (Account Manager), Mihai Sava (DTP),Monica Gheorghe (Traffic Manager), Mihaela Zaharia (PR).
Echipa MultiMediaEst:Andrei Amarfoaie (Regizor); Dragos Vilcu (Producator); Adrian Smeu (Production Manager); Fotograf: Gin / Nicolae Burca; Ruxandra Stanescu (Postproduction Manager); Suzan Suliman (Costume); Cosmin Fericean (DOP).
Echipa Asociatiei Telefonul Copilului: Cătălina Florea (Director executiv), Andreea Groenendijk – Deveau (Media Specialist), Silviu Andrei (IT & Digital Specialist).
Despre Asociatia Telefonul Copilului
Cu o experienţă de 13 ani în domeniul protecţiei drepturilor copilului şi ale familiei, Asociaţia Telefonul Copilului este singura organizaţie neguvernamentală, non-profit, din România, care pune la dispoziţia copiilor şi părinţilor o linie telefonică de asistenţă la nivel naţional. 7 zile din 7, între orele 08.00-00.00, Asociaţia Telefonul Copilului răspunde apelurilor copiilor şi părinţilor la 116 111, număr armonizat european. În perioada 21 noiembrie 2001 – 30 noiembrie 2014, un număr total de 2.056.207 de apeluri a fost înregistrat de Asociaţia Telefonul Copilului, iar dintre acestea au fost identificate 50.720 de cazuri care au necesitat intervenţia instituţiilor abilitate. Apelul este oferit gratuit de Telekom Romania. Pentru informaţii detaliate legate de Asociaţia Telefonul Copilului şi activitatea acesteia, vă rugăm să ne contactaţi la numerele de telefon: 021 411 23 44 / 0740 111 468, adresa de e-mail telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro sau să accesaţi website-ul organizaţiei noastre www.telefonulcopilului.ro
Despre Geometry Global
Geometry Global este cea mai mare si complexa agentie de activare de brand, livrand marketing de brand sub o filozofie unica: ”Precision Activation”. Aceasta abordare se concentreaza asupra mixului de ”context” si ”continut” menite sa influenteze comportamentul consumatorilor. Cu o echipa de 4000 de experti din 56 de piete, reteaua globala dezvolta programe de marketing conectand oamenii cu brand-urile la momentul potrivit, la locul potrivit si in modalitati diferite. Lansat in iunie 2013, Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte agrupului WPP. Pentru mai multe informatii, vizitati www.geometry.com .