1. Ce este pagina „EȘTI COPIL”?
Pagina „EȘTI COPIL” este un spațiu dedicat vouă, copiilor și adolescenților, în care găsiți articole de interes legate de următoarele subiecte: trăiește frumos, trăiește sănătos, mediul înconjurător, viața ta și viitorul tău.
2. Ce fac dacă am o problemă?
Dacă îți este încălcat dreptul la educație sau orice alt drept (http://telefonulcopilului.ro/106615/drepturile-copilului/), ne poți trimite un email pe adresa telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro sau poți suna la 116 111 (gratuit doar din rețelele Telekom, fără să formezi prefix).
3. Ce se întâmplă dacă am nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor, te vom îndruma astfel încât să beneficiezi de sprijin în rezolvarea problemei. Numai cu acordul tău un asistent social din cadrul Protecţiei Copilului va fi informat cu privire la situaţia ta. Dacă nu eşti hotărât, sau poate vrei să te mai gândeşti, vei primi informaţii pentru a contacta serviciile sociale sau pentru a reveni la noi. Dacă însă problema ta este gravă şi tu eşti de acord să ne oferi datele personale, noi vom anunţa imediat serviciile sociale care se vor deplasa în locul în care tu te afli. Depinde de tine dacă doreşti să ne spui cine eşti sau unde te afli.
4. Care sunt problemele despre care pot să scriu?
Dacă ai o problemă legată de școală sau orice altă problemă, ne poți trimite un email pe adresa telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro sau poți suna la 116 111 (gratuit doar din rețelele Telekom, fără să formezi prefix).
5. Cine îmi răspunde?
O persoană foarte bine pregătită în rezolvarea problemelor cu care se confruntă copiii va răspunde mesajului tău.
6. În cât timp primesc răspuns dacă vă scriu un email?
În 3 zile lucrătoare vei primi răspuns la mesajul tău. (zilele lucrătoare sunt de luni până vineri).
7. Pot să scriu și despre problema unui prieten/unei prietene?
Desigur că ne poți scrie și despre problema unui prieten/unei prietene dacă îi este încălcat dreptul la educație sau orice alt drept (http://telefonulcopilului.ro/106615/drepturile-copilului/) și apreciem implicarea ta în rezolvarea problemei acestuia / acesteia. Ești cu adevărat un prieten / o prietenă.
8. Ce este zona de feedback?
În zona de feedback te așteptăm să ne spui părerea ta despre articolele publicate sau să ne faci propuneri cu subiecte de articole pe care ți-ai dori să le citești.
9. Ce este zona de newsletter?
În zona de newsletter te invităm să citești despre diferite activități desfășurate de noi cu copii, dar și diverse informații de interes.