1. Ce este pagina „EȘTI PĂRINTE”?
Pagina „EȘTI PĂRINTE” este un spațiu virtual dedicat părinților, în care găsiți articole de interes legate de următoarele subiecte: relația cu copilul, sănătate, siguranță, problemele copilului.
2. Cum pot să beneficiez de consiliere psihologică și / sau juridică?
Orice părinte poate beneficia de consiliere psihologică și / sau juridică în ceea ce privește o situație legată de încălcarea dreptului la educație sau orice alt drept (http://telefonulcopilului.ro/106615/drepturile-copilului/) al copilul său / copiii săi prin trimiterea unui email la adresa telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro. De asemenea, aveți la dispoziție și serviciul de tip helpline 116 111 (gratuit doar din rețelele Telekom, fără să formați prefix).
3. Cine îmi răspunde?
Un asistent social sau un psiholog va răspunde problemei / problemelor sesizate de dumneavoastră.
4. În cât timp primesc răspuns la sesizările online?
În 3 zile lucrătoare veți primi răspuns la sesizarea trimisă de dumneavoastră pe adresa de email telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro.
5. Ce găsesc în câmpul „legislație”?
Câmpul „legislație” conține acte normative cu privire la drepturile copilului, sănătatea și educația copilului.
6. Ce este zona de feedback?
Zona de feedback este dedicată opiniei dumneavoastră despre articolele publicate, dar și propunerilor dumneavostră de subiecte despre care doriți să citiți în articolele din centrul de resurse online.
7. Ce este zona de newsletter?
Zona de newsletter va conține informații despre activitățile desfășurate în cadrul proiectului „Măsuri integrate de îmbunătățire a accesului la educație al copiilor din școli defavorizate”.