Donează 2 euro lunar prin SMS la 8845 cu textul VOCE.
Vei ajuta copiii să-și facă vocea auzită! La Telefonul Copilului.
Donează 2 euro lunar prin SMS la 8845 cu textul VOCE.
Vei ajuta copiii să-și facă vocea auzită! La Telefonul Copilului.
Peste 100.000 de copii sună anual la 116111, linia europeană de asistență pentru copii, cunoscută și în rândul copiilor din România drept Telefonul Copilului, pentru a semnala aspectele care îi afectează în mod direct şi, cel mai important, pentru a primi ajutor în caz de urgenţă. Cazuri în care viaţa copiilor a fost pusă în pericol și-au găsit rezolvarea la doar un apel distanță: video pe stirileprotv.ro.
Și părinţii contactează 116111 pentru a solicita consiliere psihologica și juridică pentru cazuri concrete, referitoare la protecţia drepturilor copilului şi ale familiei. De luni pana vineri, între orele 10.00-20.00, asistenţii sociali şi psihologii ASOCIATIEI TELEFONUL COPILULUI răspund apelurilor copiilor și adolescentilor la 116111 și pot fi contactați si online: prin email la 116111@telefonulcopilului.ro și pe platforma de consiliere www.116111.ro.
În perioada pandemiei de COVID-19, telefonul copilului 116111 a reprezentat un real suport pentru copii, care s-au confruntat cu probleme noi, pentru care nu aveau mecanismele necesare de gestionare: probleme emoționale generate de contextul pandemiei cu un risc crescut asupra sănătății mintale, izolarea socială și nevoia de apartenență, teama de a nu-și pierde prietenii, abuz și violență domestică, gestionarea situațiilor de bullying online. Accentuarea crizei pandemice și de razboi in regiune a influențat starea de incertitudine și anxietate și a condus la creșterea numărului cazurilor înregistrate la Telefonul Copilului – 116111 (vezi pe libertatea.ro).
Campania își propune să susțină serviciul Telefonul Copilului în adunarea fondurilor necesare pentru a întări capacitatea logistică și umană a acesteia de a trata cât mai multe cazuri: suplimentarea numărului de consultanți care răspund apelurilor copiilor și adolescenților din Romania, la 116111, precum și extinderea instrumentelor de consiliere online, solicitate de tot mai multi copii și adolescenți.